vasárnap

Pécsi Napló


Pécsi Napló egykori nyomdaépülete

A Pécsi Napló erősen romosodó épületében, mely egykor a Pécsi Irodalmi és Nyomdaipari Részvénytársaság tulajdona volt,állítólag  irodákat,lakásokat szeretnének kialakítani. Én ennek nyomát sem láttam,csak a pusztításnak.  A Munkácsy Mihály és a Bercsényi Miklós utca sarkán álló szecessziós épület 1906-tól működött nyomdaként, de ma már  - a nyomokból ítélve - hajléktalanok éjszakai szállása,nappal pedig  graffitisek “próbatermeként” funkcionál,de láttam az épületen belül parkoló autókat is.  Az udvara a belváros egyik legnagyobb parkolójának ad helyet.




 Az alsó fotón látszik,hogy nem csak az udvart használják parkolónak


Az utcai bejáratok befalazva






Ahogy időm engedi,hozom a további fotókat....

2 megjegyzés:

  1. Úgy látszik ez mindenhol egyforma!
    A nyomda már itt is a múltté......
    Remélem a romos épületből jut az ott parkoló autókra is és talán akkor majd lesznek akik észhez is térnek!
    Sajnos tudom azt is, hogy ez az én maradék, ki nem halt optimizmusomnak köszönhető.

    VálaszTörlés
  2. Amikor ott jártam,egy autó parkolt a zárt részen,a többi az udvaron.Fogalmam nincs,kinek jó ez a romos,elhanyagolt belvárosi rész.....

    VálaszTörlés

?