csütörtök

Sásd,téglagyár



Pár nappal ezelőtt Sásdon volt dolgom és a gyönyörű repce földek után megláttam a téglagyárat. Nekem úgy tűnt,elhagyatott...  Másnap visszamentem  és megnéztem a terepet. Életnek nyomát sem láttam,leszámítva a fűben tanyázó rovarokat.....  Az épület elején tábla hírdeti:eladó...Rákerestem a neten,és a megújult Apród oldalán olvasom,hogy jelenleg is működik....


 Eladó,de régóta nem kell senkinek....

 

Nos szerintem inkább a pusztulás útjára lépett. Vajon most hol dolgoznak az egykori munkások?






befalazva





A szállítószalag végét csak a szentlélek tartja,az alatta levő támaszték valakinek jobban kellett....



Erről a rozsdás vasról nem feltételezem,hogy működőképes munkaeszköze a téglagyátnak...


Ha megszomjaztál : téglaportól védett friss víz.....


9 megjegyzés:

  1. Fantasztikus hely, nagyszerű fotók! Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm a véleményedet :) Ezt a terepet elég könnyű megközelíteni,megér egy "misét" :)

      Törlés
  2. Mint sásdit szomorúsággal tölt el a képeken látható enyészet, de mint fotók, nagyszerűek. Egy jobb napokat is látott , elveszett munkahely. És hány ilyen lehet az országban. Nagyon gazdagnak tarthat bennünket az avatatlan szemlélő, gondolván, ez sem kell senkinek semmire. Köszi a képeket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves ismeretlen !

      Köszönöm a hozzászólását,örülök,hogy a fotók tetszenek...Nagyon sajnálom én is azokat,akik elvesztették a munkájukat,mert gyárakat,üzemeket zártak be....Üdvözlettel Helena

      Törlés
  3. Nekem ma már bent voltam igazán szörnyű megszunt

    VálaszTörlés
  4. Nekem ma már bent voltam igazán szörnyű megszunt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,hogy megnézte a fotókat, üdvözlettel:Shelener

      Törlés
  5. En meg dolgoztam ott,anno....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,hogy elmondta.Üdvözlettel:Shelener

      Törlés

?